Rakitic Meminta Maaf Yang Sudah Hina Pemain Man United

Rakitic Meminta Maaf Yang Sudah Hina Pemain Man United

Katanabet.com -Ivan Rakitic belum lama ini meminta maaf di depan media, usai insiden yang melibatkannya dengan Andreas Pereira judi online.

Pemain Croatia itu tertangkap kamera menghina Pereira, yang tengah dipinjamkan Manchester United, ketika Barcelona bermain menentang Granada di La Liga minggu lalu.

Dalam rakaman yang beredar luas di Sepanyol, Rakitic terdengar menghina Pereira dan juga menyebut Granada akan segera tersingkir ke Segunda dalam waktu dekat.

Tindakan eks Sevilla itu kemudian mendapat banyak reaksi negatif, terutama dari fans MU. Dan ia pun akhirnya meminta maaf.

Hal seperti ini memang boleh berlaku di atas padang dan saya ingin meminta maaf. Saya tidak berniat untuk menyinggung sesiapa. Saya punya banyak kenalan di Granada dan saya tidak berniat buruk pada sesiapa, tutur Rakitic di AS.

Rakitic sendiri ikut bermain ketika Barcelona menang 3-0 ke atas Sevilla di La Liga semalam. Kemudian mereka akan menghadapi Malaga, sebelum bermain leg pertama babak 16 besar Liga Champions melawan Juventus.

Kami perlu mempersiapkan diri dengan baik untuk perlawanan menentang Juventus dengan bermain bagus dan menang di La Rosaleda melawan Malaga dan kami perlu terus mengekalkan momentum ini poker uang asli, katanya.

Saya merasa bahagia dengan jalannya pertandingan tadi.