Bangganya Cahill Yang Menjadi Kapten Timnas Inggris

Bangganya Cahill Yang Menjadi Kapten Timnas Inggris

Katanabet.com – Bek Chelsea, Gary Cahill mengaku bahagia dengan penunjukannya sebagai kapten Timnas Inggeris baru-baru ini. Cahill menyebut menjadi kapten Timnas Inggeris merupakan sebuah kehormatan yang luar biasa bagi seorang pemain poker online.

Cahill sendiri termasuk ke dalam 26 nama yang dipanggil Gareth Southgate pada jeda Antarabangsa kali ini. Ia akan turun pada perlawanan uji coba melawan Timnas Jerman dan perlawanan kelayakan Piala Dunia 2018 menentang Lithuania.

Pada kesempatan kali ini, Southgate mengesahkan bahawa Cahill menjadi kapten The Three Lions pada dua perlawanan tersebut. Ia menggantikan peranan Wayne Rooney dan Jordan Henderson yang tengah mengalami kecederaan.

Cahill sendiri merasa terhormat dengan tugas barunya ini dan ia siap untuk bermain melawan kedua-dua negara tersebut. Saya rasa sangat hebat bagi kami untuk menguji diri kami melawan mereka [Timnas Jerman]. Pertandingan ini akan menjadi perlawanan yang istimewa, tutur Cahill seperti yang dilaporkan oleh Squawka.

Pertandingan nanti akan menjadi ajang idmana kami merealisasikan idea dan pengalaman pengurus. Dia [Southagte] pernah berada dalam kedudukan kami, sehingga pertandingan ini benar-benar hebat.

Jangankan menjadi kapten, bagi saya merupakan sebuah kehormatan besar untuk membela Timnas Inggeris. Saya sangat gembira diberi kepercayaan ini.

Saya fikir saya sudah semakin berkembang sebagai seorang pemain. Pada masa ini saya berusia 31 tahun dan saya masih belajar banyak bandar poker. Saya merasa percaya diri dan berada di tempat yang tepat saat ini. tandas bekas pemain Bolton Wanderers tersebut.

