Chiellini Absen, Allegri Yang Siapkan Benatia Melawan Milan

Chiellini Absen, Allegri Yang Siapkan Benatia Melawan Milan

Katanabet.com – Jurulatih Juventus, Massimiliano Allegri mengatakan bahawa Mehdi Benatia kemungkinan akan menjadi partner Leonardo Bonucci di jantung pertahanan ketika menentang AC Milan poker uang asli.

Chiellini memang mengalami kecederaan ketika Juventus menentang Udinese akhir pekan lalu. Sempat dijangka akan kembali fit saat melawan Rossoneri, ternyata Chiellini dipastikan tak akan ikut penyertaan pada pertandingan di Juventus Stadium itu.

Kepastian Chiellini tak akan bermain itu sendiri diungkapkan oleh jurulatih Massimiliano Allegri.

Giorgio Chiellini tak akan bermain ketika menentang AC Milan. Kita akan melihat juga ketika menentang Porto, tapi ini sangat sukar, ujarnya dalam satu sidang akhbar.

Bonucci akan bermain, maka salah satu dari Daniele Rugani, Benatia atau Barzagli akan jadi pendampingnya. Namun Benatia ada sedikit di depan keduanya, terangnya.

Selain Benatia, Allegri juga mendedahkan tentang kemungkinan Marko Pjaca akan bermain menggantikan Juan Cuadrado yang mendapatkan terkumpul kad.

Adakah Marko Pjaca menggantikan Juan Cuadrado? Saya jujur ​​belum membuat keputusan, saya akan menilai sama ada Pjaca akan bermain di sesi latihan terakhir, bila dia di bangku cadangan, saya akan bermain dengan pemain tengah tambahan, tambah beliau.

Saya mempunyai beberapa hal untuk dinilai dalam sesi latihan dewa poker. Selepas itu saya akan mempunyai idea-idea yang lebih jelas dan kemudian saya akan memutuskan secara muktamad, katanya.

