Pogba: Menangkan Ballon d’Or Yang Membutuhkan Kerja Keras

Pogba: Menangkan Ballon d’Or Yang Membutuhkan Kerja Keras

Katanabet.com – Pemain tengah Manchester United, Paul Pogba, mengakui bahawa ia memang mengimpikan untuk memenangi Ballon dOr agen bola.

Namun demikian, pemain Perancis itu menolak untuk membuat ramalan apa-apa.

Ia berkata di SFR Sport: Itu adalah impian masa kecil saya. Itu adalah sesuatu yang ingin dicapai oleh semua pemain. Tentu sahaja saya ingin menjadi yang terbaik, semua mahukan itu.

Namun saya takkan beritahu saya akan memenanginya. Saya ingin memenangi Ballon dOr, namun tak bilang saya akan memenanginya. Ini memerlukan kerja keras, kerja yang amat keras, dan juga penampilan yang sangat bagus. Hari ini, ada pemain hebat seperti Cristiano, Messi, Griezmann, yang menjalani musim luar biasa. Terutama Griezmann, yang bagi saya, amat luar biasa.

Ada banyak pemain yang boleh memenangi Ballon dOr, jadi kita perlu bekerja keras dan lihat nanti agen sbobet. Namun ia masih menjadi mimpi saya.

