Sukses Adaptasi Yang Di Arsenal, Xhaka Bahagia

Sukses Adaptasi Yang Di Arsenal, Xhaka Bahagia

Katanabet.com – Granit Xhaka yang mengatakan ia amat bahagia di Arsenal usai boleh menyesuaikan diri di England, sejak pindah di musim panas agen bola.

Xhaka, yang kini berusia 24 tahun, akan menghadapi bekas kelabnya, Basel, dalam perlawanan Liga Juara-Juara yang akan berlangsung di Switzerland pekan ini.

Xhaka sendiri sebelum ini hanya dua kali turun sebagai starter di enam perlawanan awal Arsenal di liga musim ini, namun kini ia hanya hadir sekali sebagai starter di enam perlawanan terakhir Gunners di pertandingan tertinggi di Inggeris.

Ini wajar, apabila anda datang ke kelab baru, negara baru, anda perlu mempelajari dulu bahasanya, pelatih, falsafah, dan skuat, tutur Xhaka di ESPN.

Namun saya merasa amat bahagia, amat selesa. Saya tahu potensi saya. Dalam bola sepak, anda perlu sabar dan terus bekerja keras.

Berkaitan lawannya, Basel, Xhaka menambah: Saya dilahirkan dan dibesarkan di sana. Saya membesar di sana. Saya memenangi trofi di sana. Saya gembira dapat kembali ke rumah agen sbobet, benar-benar luar biasa, dan saya kira kita boleh meraih sesuatu yang positif untuk dibawa kembali ke Inggeris.

