Fernandinho Yang Merasa Terhormat Membela City

Fernandinho Yang Merasa Terhormat Membela City

Katanabet.com – Fernandinho mengaku ia merasa terhormat boleh bermain untuk Manchester City dan Brazil.

Midfielder berusia 31 tahun masuk dalam skuat yang dipanggil Tite di jeda Antarabangsa kali ini dan ia mengaku bahagia boleh mendapatkan kesempatan membela pasukan kebangsaan agen sbobet, dan juga bermain untuk salah satu kelab terbesar di England.

Saya merasa amat bertuah. Saya bermain di kelab yang hebat dan saya juga punya kesempatan untuk membela negara saya, tutur Fernandinho menurut laman rasmi kelab.

Saya sudah mencapai banyak detik-detik hebat dalam kerjaya saya dan saya menikmatinya, setiap perjalanan yang saya lakukan untuk membela Brazil, saya melakukannya dengan bangga dan meski perlawanan berjalan cepat, kami selalu cuba dan melakukan semua yang kami boleh untuk pulih secepat mungkin, dari satu perlawanan ke laga lain.

Kami punya lima hari antara dua pertandingan, dengan penerbangan 12 hingga 13 jam, dari satu benua ke benua lain, dan juga zon masa yang berbeza, namun motivasi saya lebih besar dari keletihan fizikal dan juga lain-lain.

Baik ketika saya membela Brazil atau ketika saya kembali untuk bermain di Premier League dan Liga Juara-Juara sbobet, motivasi dan keghairahan saya akan terus membuat saya bersemangat.

